Magazijn

De plaats voor advies en onderdelen

Welkom in 200 m2 gesorteerde parts en benodigdheden voor uw 404 hobby.

Het magazijn vervult voor onze leden één van de belangrijkste taken: de onderdelenvoorziening. In Dordrecht is het onderdelenmagazijn gevestigd. Een team van deskundige en gedreven medewerkers staat 2 zaterdagen per maand paraat om u van de benodigde parts en benodigdheden te voorzien. Weet u niet zeker of het beoogde onderdeel wel geschikt is voor uw uitvoering of bouwjaar van uw 404, dan wordt het opgezocht in de werkplaatshandboeken of onderdelenlijsten.

Schaarse onderdelen worden strategisch opgekocht, soms per partij uit het buitenland. Voor belangrijke onderdelen die niet meer te verkrijgen zijn, vindt herfabricage in kleine partijen plaats met een leverancier. Dit alles om onze 404’s rijdend te houden, één van de doelstellingen van onze vereniging.

Twee keer per jaar wordt er een technisch evenement georganisserd, waarbij uitleg wordt gegeven over een bepaald aspect van de 404 techniek. Leden en belangstellenden kunnen hier kennis opdoen en vragen stellen over het onderwerp dat gedemonstreerd wordt.

Onderdelen worden niet verzonden

Het magazijn is niet ingericht op onderdelen verpakken, hoe klein dan ook, en verzenden, en tevens een sub-administratie bijhouden voor retourzendingen etc.

Zoek uw onderdeelnummer en chassisnummer en motornummer op, breng het te vervangen onderdeel indien mogelijk mee, en het magazijnteam zal u met raad en daad bijstaan om het onderdeel te vinden. Met het voorgestelde, en in handen zijnde onderdeel kunt u beslissen of het inderdaad voldoet aan uw gezochte onderdeel.

Voor vlotte bediening/afhandeling verzoeken we u, de onderdeelnummers, het chassisnummer én het motornummer van te voren op te zoeken en te noteren!

Indeling
0
MOTOR
1
MOTORUITRUSTING (OLIECIRCULATIE, MOTORKOELING, BRANDSTOFTOEVOER, UITLAATSYSTEEM, MOTOROPHANGING)
2
KRACHTOVERBRENGING (KOPPELING, VERSNELLINGSBAK, AANDRIJFAS)
3
VOOR-EN ACHTERAS
4
STUURINRICHTING, REMMEN
5
OPHANGING, VELGEN, ELEKTRISCHE MOTORUITRUSTING
6
ELEKTRISCHE INSTALLATIE, LAMPEN, RUITENWISSER, KACHEL, KABELBOOM, GEREEDSCHAP
7
KAROSSERIE, ONDERSTE EN VOOR DELEN (BODEMPLATEN, MATTEN, BUMPERS, VENTILATIE-SYSTEEM, KOFFER, MOTORCOMPARTIMENT)
8
KAROSSERIE BOVEN, ZIJKANT EN ACHTERDELEN (DAK, DASHBORD, KOFFERBEKLEDING, STOELEN)
9

19 okt
7 dec
21 dec

Vanaf den Haag en Rotterdam:
Neem de A16 richting Breda
Neem afslag 20 (’s-Gravendeel)
Einde afrit: rechts

Verder als bij
aankomst

Vanaf richting Amsterdam, Utrecht, Arnhem, enz.:
Rijdt naar de A15 (Arnhem richting Rotterdam)
Neem de A15 richting Rotterdam
Neem afslag 23 (Papendrecht)
Volg deze weg (N3) ca. 10 km, tot voorbij het punt dat u de A16 kruist.
Daarna tweede afslag rechts (  Dordt West(6) )
Vanaf de stoplichten naar beneden rijden, rechts bevindt zich het motel en McDonalds.
Bij de eerste stoplichten linksaf (bordje Camping); (Rijksstraatweg).

Verder als bij aankomst

Vanaf Tilburg, Breda, enz.:
Neem de A16 richting Rotterdam
Neem afslag 20 (’s-Gravendeel)
Boven aan afslag bij stoplichten: linksaf (’s-Gravendeel)
Tweede afslag rechts ( Dordt West(6) )
Bij de eerste stoplichten linksaf (bordje Camping); (Rijksstraatweg).

Verder als bij aankomst

Aankomst
Aan de linkerhand treft u de ingang van het bedrijventerrein waar de Peugeot 404 Vereniging zijn magazijn heeft.

Adres:
Rijksstraatweg 40
(tegenover nr. 57)
Dordrecht
078-6510364

Parkeren bij de slagboom. U loopt het bedrijventerrein op en na het eerste gebouw rechtsaf. Het magazijn van de Peugeot 404 vereniging bevindt zich nu aan uw linkerhand.

Bij de magazijnmedewerkers kunt u een key krijgen, waarmee u de auto op het terrein kunt parkeren.