Agenda 2024

XS
SM
MD

Vertrek en finish zijn op dezelfde locatie:

Hotel-Restaurant Nol in ’t Bosch
Wageningen

Vanaf 11:00 u: Ontvangst
Tussen 12:00 en 13:00 u: Lunch
Vanaf 13:00 u: Vertrek voor de middagrit
Vanaf 15:30 tot 17:00 u: Terugkomst met borrel

Deelname

Inschrijven op de site van de PCN t/m 23 Maart.

Vrijwilige Klassieker Inspectie

Ook dit voorjaar organiseert de Peugeot 404 Vereniging een TECHNISCH EVENEMENT. De bedoeling is om te laten zien hoe u zelfstandig uw 404 technisch en optisch kunt beoordelen op basis van de inspectielijst van meer dan honderd punten. Als club menen we hiermee te stimuleren dat onze klassiekers veilig en rijwaardig blijven, ook wanneer zij niet meer APK-plichtig zijn.

De locatie is met opzet gekozen in het noorden van Nederland om ook in deze regio de leden tegemoet te komen. We zijn welkom in het garagebedrijf van Luit Spijk alwaar we een brug tot onze beschikking hebben.

Eerste industrieweg 15
9902 AZ Appingedam

Vanaf 11.00 u is de inloop en wordt u ontvangen met koffie en thee. Uiteraard zijn er rond lunchtijd de welbekende belegde broodjes en volgens de traditie is de toegang geheel GRATIS. Wel hebben we dit keer graag dat u zich tevoren aanmeldt.

Deelname

Aanmelden via onderstaande button:

Video bekijken en inspectielijst downloaden

Video + downloads

Men verwacht een tegenvallende oogst van de bloembollen dit jaar. Aangezien dit het hoofdthema van de rit betreft, zien we ons helaas genoodzaakt de rit dit jaar te laten vervallen.

Volgend jaar (2025) een nieuwe poging, dan ziet de Peugeot 404 Vereniging u graag rond deze tijd.

Friesche Woudenrit

Startlocatie

Autoservice Deinum
Joure

Ontvangst: 10:00 u

Opgeven

Via de site van de PCN

Toertocht langs kastelen en kloosters in Brabant

Start en finish

Fletcher Hotel-Restaurant Teugel Uden-Veghel

Ontvangst: 10:00 u
Start: 11:00 u

Opgeven

Voor 15 Apr, via de site van de APH

Initiatief voortvloeiend uit de ’Franse Straat’ van de Oldtimerbeurs Leek. Bedoeld voor alle liefhebbers van Franse auto’s, ongeacht merk. Alle modellen uitgebracht vóór het jaar 2000 zijn welkom.

Meer info volgt op een later tijdstip, maar schrijf de datum vast in uw agenda.

Uitleg en advies over de techniek van de Peugeot 404.

Onderwerp: silentblock.